Recenzija i ocjena 2020

Razmišljate o izgradnji veza s Link-sposobom? Pročitajte naš cjeloviti pregled Link-able.com da biste saznali više o platformi i provjerite bi li Link-sposoban dobro odgovarao vašoj strategiji content marketinga.

Snimka zaslona u obliku veze

Spojiv

Industrija:SEO
Usluge u ponudi:Izgradnja veza
Besplatno probno razdoblje:Ne
Osnovan:2018
Usluga na temelju pretplate:Ne
cijena:Varira
Povrat novca zagarantovan:N / A

Posjetite web stranicu

Brzi pregled:

Link-spolja je jedinstvena platforma za vlasnike web stranica koja im pomaže da steknu povratne veze visoke kvalitete na relevantnim web mjestima radeći sa slobodnim autorima. Način na koji funkcionira Link stvarno je pametan i čini izgradnju veza vrlo prikladnim i učinkovitim za vlasnike web stranica, blogere, trgovce sadržajima itd. Sada nema potrebe provoditi sate u radu s izdavačima koji traže veze, pokušavajući pisati gostujuće postove, ili koristiti bilo koju od ostalih tipičnih taktika građenja linkova. Umjesto da sve to radite sami (ili čak unajmite SEO agenciju), projekt možete jednostavno objaviti (u osnovi poput posla za izgradnju linkova) na platformi koja omogućava Link, gdje talentirani i etablirani autori pretražuju kako bi pronašli sadržaj s kojim bi se mogli povezati. do. To je u osnovi slobodna platforma za posao, slično kao Upwork, ali isključivo posvećena povezivanju poslova s ​​gradnjom. Za vlasnike web stranica možete se jednostavno prijaviti kao klijent i objaviti posao izgradnje veza, opisujući vaše potrebe i zahtjeve.

Zašto odabrati mogućnost:

• Vrhunski rad – samo dobro uspostavljeni, talentirani autori grade kvalitetne povratne veze
  • Jednostavan za uporabu i doslovno vam štedi bezbroj vremena u stjecanju relevantnih i raznolikih povratnih veza
  • Eliminira posao da sami radite bloganje gostiju i gostiju
  • Bijeli šešir povezuje iskusne i elitne autore
  • Nema tolerancije prema neželjenoj pošti i samo dopuštaju kvalitetnim vlasnicima web stranica i autorima da koriste platformu
  • Pruža manje web mjesta šanse za borbu protiv velikih dječaka koji obično dobivaju sve veze
  • Pomaže autorima da pišu kvalitetnije članke primjenom strogih smjernica o kvaliteti
  • Potiče trgovce sadržajem da sami proizvode kvalitetniji sadržaj

Koji su nedostaci:

• Teško je dobiti odobrenje. Oni osim web stranica / blogova s ​​izuzetno kvalitetnim sadržajem (opisuju ga kao 10X sadržaj).
  • To je pomalo na dragoj strani – autori su prilično iskusni i poznati. Dakle, oni naplaćuju premijsku cijenu za premijski posao.

Donja linija:

To je novorazvijena platforma lansirana krajem 2018. godine i još uvijek se nalazi u beta verziji. Ne može svaki vlasnik web stranica koristiti Link-mogućnost jer imaju vrlo stroge zahtjeve kvalitete i nisu sve web stranice dopuštene na platformi. No, to je moćna platforma koja svojim korisnicima zaista može pomoći u stjecanju izuzetno relevantnih i vrijednih povratnih veza. Sve u svemu, to može biti vrlo moćan alat koji će vam pružiti prednost u vašem marketingu sadržaja i izgradnji veza.

Posebna ponuda u mogućnosti povezivanja

Probaj!

Posjetite Link-Moguć već danas i započnite graditi kvalitetne povratne veze!

Stručna recenzija vezano za web stranicu

Dodatne informacije o mogućnostima veze

Je li poveznica s bijelim šeširom u mogućnosti veze?

Da, Link u mogućnostima pružanja usluge zahtijeva od svih autora da koriste metode izgradnje veze sa bijelim šeširom. Sama mogućnost povezivanja jednostavno vam odgovara s pravim ljudima, tako da u osnovi plaćate autore za dosezanje i rad na dopisu gostiju za vas. S obzirom na činjenicu da gotovo sve legitimne SEO agencije pružaju svoje usluge klijentima i klijentima, Link-sposobni koriste prilično uobičajene i standardne prakse izgradnje veza. Uz to, ističu i da strogo zabranjuju autorima da plaćaju izdavačima za položaje na vezama ili da koriste PBN-ove. Drugim riječima, ne dopuštaju autorima da kupuju povratne veze na web stranicama, što je dobro.

Kako se Link povezuje za autore?

Mogućnost povezivanja još je stroža kod autora, što je dobro. Autori prolaze temeljitu provjeru i na platformu su prihvaćeni samo najkvalificiraniji. Link-mogućnost također usko surađuje s autorima kako bi im pomogao da stvore dobro istraženi članak i osiguraju da su sve veze izuzetno relevantne i korisne. Mogućnost povezivanja može biti iznimno korisna platforma za samostalne autore koji mogu dobro pisati i žele zaraditi bolji prihod od svog pisanja.

Zaključak – Koristiti ili ne koristiti?

Kako dolazimo do zaključka našeg pregleda koji je sposoban za vezu, važno je imati na umu da svaka SEO usluga ima svoje prednosti i nedostatke. Ako razmišljate o upotrebi veze s vezom, morat ćete utvrditi nudi li njihova platforma ispravne značajke i usluge koje najbolje odgovaraju vašim potrebama. Na primjer, Link-sposoban nije baš prikladan za izgradnju lokalnih veza ili izgradnju veza na stranice proizvoda (poput web mjesta e-trgovine). Također zapamtite da Link-mogućnost ne prihvaća sve aplikacije i morat ćete se prvo prijaviti da biste im se pridružili. Za daljnje informacije o mogućnosti Link, posjetite njihovu web stranicu na https://link-able.com. Ako smatrate da je ova recenzija korisna, volite je i podijelite je!

Javite nam svoje misli

Jeste li prije koristili Link-sposobnost? Imate li neko pozitivno ili negativno iskustvo koje želite podijeliti s nama? Pošaljite nam svoje povratne informacije na .

Jeffrey Wilson Administrator